Platforma transakcyjna dynamicznej podmiany reklam w strumieniu telewizyjnym

Adresowane reklamy w telewizji linearnej na platformach OTT, IPTV, HbbTV oraz innych dostępnych w zakresie Connected TV

Kim jesteśmy?

Dostarczamy efektywne rozwiązania AdTech

GPW DAI to firma, gdzie technologie reklamy wideo służą wygodnemu, efektywnemu i angażującemu widzów sposobowi realizacji kampanii reklamowych, a dane z ich realizacji w trybie ciągłym modelują działania marketingowe.

GPW DAI jako firma Ad Tech Wideo Plus zapewnia reklamodawcom dostęp do przestrzeni reklamowej przy użyciu przyjaznego interfejsu. Sprzedaż reklamy odbywa się w kilku modelach, w oparciu o własne rozwiązania technologiczne, co gwarantuje precyzyjne dotarcie do odbiorców i optymalną relację ceny do wartości marketingowej reklamy, potwierdzanej faktycznymi odtworzeniami.

Co i jak działa?

Dynamiczna podmiana reklam w strumieniu telewizyjnym

Platforma transakcyjna GPW DAI to rozwiązanie przeznaczone do wyświetlania adresowanych reklam w telewizji linearnej na platformach OTT, IPTV, HbbTV oraz innych dostępnych w zakresie Connected TV.

Technologia

Jak to działa?

Reklamy są podmieniane w czasie rzeczywistym na  konkretnych urządzeniach w gospodarstwie domowym przypisanym do  segmentów reklamowych

Korzyści i oferta

Platforma współpracy rynku reklam telewizyjnych

GPW DAI łączy poprzez swoją platformę, nadawców (kanały telewizyjne), reklamodawców (w tym domy mediowe) i operatorów. Dzięki temu rozwiązaniu te 3 różne grupy interesariuszy mogą realizować swoje cele biznesowe oraz rozwijać nowy rynek reklamowy.

 

Skontaktuj się z nami »

NADAWCA

  1. Otrzymuje nowe narzędzie ofertowania czasów reklamowych, które w znacznym stopniu przybliża telewizję do standardu pracy znanego od lat w internecie.
  2. Otrzymuje raporty z przeprowadzonych kampanii na platformie DAI na poziomie szczegółowości
    znanej dotychczas tylko z internetu.
  3. Uzyskuje możliwość sprzedaży reklam dla kanałów niszowych lub dla pór nocnych:
    • kanały tematyczne z reguły są wyceniane reklamowo znacznie poniżej swoich możliwości budowania zasięgu widowni. W takich stacjach jest dobrze dopasowany kontent, ale słabo sparametryzowany konsument, bo dane z reguły są znikome, za niskie są progi statystyczne dla prawidłowej oceny poprzez panele telemetryczne.
    • pory o niskiej oglądalności — praktycznie niesprzedawalne lub słabo sprzedawalne.
  4. Pojawia się możliwość komercjalizacji ściśle określonych grup docelowych.
  5. Następuje wzrost wartości reklamy poprzez lepsze targetowanie.
  6. Szansa na dostęp do większej liczby klientów (aktywnych dotychczas w innych kanałach — inter- net lub tylko lokalnie).
  7. Szansa na realne konkurowanie z reklamą internetową poprzez ofertę dla reklamodawców opar- tą na dostępie do zakupu kampanii, które transparentnie będą rozliczały model programmatic w TV z GPW.

REKLAMODAWCA

  1. Uzyskuje możliwość prowadzenia kampanii reklamowych w modelu programmatic w linearnej TV.
  2. Otrzymuje raporty o konkretnych wyświetleniach kampanii w TV opisane szczegółowymi profilami.
  3. Uzyskuje transparentne rozliczenie kampanii TV oparte na realnych wyświetleniach (spis z natury kampanii), a nie rozliczenie oparte na estymacjach statystycznych z paneli telemetrycznych.
  4. Pozyskuje nowe informacje o użytkowaniu linearnego i nie tylko kontentu TV umożliwiające tworzenie segmentów konsumenckich (podobnych do tych stosowanych w internecie lub całkowicie nowych).
  5. Zwiększenie znacznie lepiej sprofilowanych zasięgów w masowych kampaniach w TV.

DOMY MEDIOWE

  1. Planują i kupują po raz pierwszy na taką skalę kampanie reklamowe w modelu programmatic w linearnej TV.
  2. Otrzymują raporty o konkretnych wyświetleniach kampanii w TV opisane szczegółowymi profilami.
  3. Uzyskują transparentne rozliczenie kampanii TV oparte na realnych wyświetleniach, a nie rozliczenie oparte na estymacjach statystycznych z paneli telemetrycznych.
  4. Pozyskują dostęp do oferty w linearnej TV zapewniającej masową personalizację.
  5. Pozyskują nowe informacje o użytkowaniu linearnego i nie tylko kontentu TV umożliwiające tworzenie segmentów konsumenckich.
  6. Zwiększają znacznie lepiej sprofilowane zasięgi w masowych kampaniach w TV.
  7. Uzyskują dostęp do danych i systemu zakupowego, co pozwala kreować nowe strategie komunikacyjne dla klientów agencji (np. łączenie kampanii internetowych z linearną TV).
  8. Dodatkowo pojawia się szansa na tworzenie zaawansowanych modeli predykcji konsumpcji mediów masowych w wymiarze profili personalnych.

OPERATOR

  1. Przekazuje podstawowe dane o lokalizacji dekoderów na poziomie powiatu/województwa, co już pozwala na wprowadzenie lokalnie DAI.
  2. Przekazuje globalne dane o aktywności dekoderów na potrzeby budowania profilów behawioralnych (segmenty klientów zamiast śledzenia każdego dekodera z osobna, jak to się dzieje z urządzeniami korzystającymi z internetu).
  3. Ma szansę na pośredniczenie w dystrybucji reklam DAI oraz rozwój usług i technologii dla swoich klientów lokalnych.
  4. Dzięki powyższym działaniom operator może zwiększyć ARPU (średni dochód z użytkownika).
  5. Dodatkowo uzyskuje realną szansę pozyskania nowych przychodów w ramach opłat technicznych za dostęp do urządzeń końcowych oraz utrzymanie infrastruktury urządzeń na potrzeby DAI.

Formularz zgłoszeniowy

Zapytaj nas o szczegółową ofertę

 

Dane zamawiającego

Opis produktu

Parametry kampanii

Województwo*
Zgoda*

Kontakt z GPW DAI

Skontaktuj się z nami

GPW DAI Spółka Akcyjna

ul. Książęca 4, 00-498 Warszawa, Polska

KRS 0000939595, NIP 5272981687, REGON 520722469