Platforma transakcyjna dynamicznej podmiany reklam w strumieniu telewizyjnym
Adresowane reklamy w telewizji linearnej na platformach OTT, IPTV, HbbTV oraz innych dostępnych w zakresie Connected TV
Kim jesteśmy?
Dostarczamy efektywne rozwiązania AdTech
GPW DAI to firma, gdzie technologie reklamy wideo służą wygodnemu, efektywnemu i angażującemu widzów sposobowi realizacji kampanii reklamowych, a dane z ich realizacji w trybie ciągłym modelują działania marketingowe.
GPW DAI jako firma Ad Tech Wideo Plus zapewnia reklamodawcom dostęp do przestrzeni reklamowej przy użyciu przyjaznego interfejsu. Sprzedaż reklamy odbywa się w kilku modelach, w oparciu o własne rozwiązania technologiczne, co gwarantuje precyzyjne dotarcie do odbiorców i optymalną relację ceny do wartości marketingowej reklamy, potwierdzanej faktycznymi odtworzeniami.
Co i jak działa?
Dynamiczna podmiana reklam w strumieniu telewizyjnym
Platforma transakcyjna GPW DAI to rozwiązanie przeznaczone do wyświetlania adresowanych reklam w telewizji linearnej na platformach OTT, IPTV, HbbTV oraz innych dostępnych w zakresie Connected TV.
Technologia
Jak to działa?
Reklamy są podmieniane w czasie rzeczywistym na konkretnych urządzeniach w gospodarstwie domowym przypisanym do segmentów reklamowych
Korzyści i oferta
Platforma współpracy rynku reklam telewizyjnych
GPW DAI łączy poprzez swoją platformę, nadawców (kanały telewizyjne), reklamodawców (w tym domy mediowe) i operatorów. Dzięki temu rozwiązaniu te 3 różne grupy interesariuszy mogą realizować swoje cele biznesowe oraz rozwijać nowy rynek reklamowy.
NADAWCA
- Otrzymuje nowe narzędzie ofertowania czasów reklamowych, które w znacznym stopniu przybliża telewizję do standardu pracy znanego od lat w internecie.
- Otrzymuje raporty z przeprowadzonych kampanii na platformie DAI na poziomie szczegółowości
znanej dotychczas tylko z internetu. - Uzyskuje możliwość sprzedaży reklam dla kanałów niszowych lub dla pór nocnych:
- kanały tematyczne z reguły są wyceniane reklamowo znacznie poniżej swoich możliwości budowania zasięgu widowni. W takich stacjach jest dobrze dopasowany kontent, ale słabo sparametryzowany konsument, bo dane z reguły są znikome, za niskie są progi statystyczne dla prawidłowej oceny poprzez panele telemetryczne.
- pory o niskiej oglądalności — praktycznie niesprzedawalne lub słabo sprzedawalne.
- Pojawia się możliwość komercjalizacji ściśle określonych grup docelowych.
- Następuje wzrost wartości reklamy poprzez lepsze targetowanie.
- Szansa na dostęp do większej liczby klientów (aktywnych dotychczas w innych kanałach — inter- net lub tylko lokalnie).
- Szansa na realne konkurowanie z reklamą internetową poprzez ofertę dla reklamodawców opar- tą na dostępie do zakupu kampanii, które transparentnie będą rozliczały model programmatic w TV z GPW.
REKLAMODAWCA
- Uzyskuje możliwość prowadzenia kampanii reklamowych w modelu programmatic w linearnej TV.
- Otrzymuje raporty o konkretnych wyświetleniach kampanii w TV opisane szczegółowymi profilami.
- Uzyskuje transparentne rozliczenie kampanii TV oparte na realnych wyświetleniach (spis z natury kampanii), a nie rozliczenie oparte na estymacjach statystycznych z paneli telemetrycznych.
- Pozyskuje nowe informacje o użytkowaniu linearnego i nie tylko kontentu TV umożliwiające tworzenie segmentów konsumenckich (podobnych do tych stosowanych w internecie lub całkowicie nowych).
- Zwiększenie znacznie lepiej sprofilowanych zasięgów w masowych kampaniach w TV.
DOMY MEDIOWE
- Planują i kupują po raz pierwszy na taką skalę kampanie reklamowe w modelu programmatic w linearnej TV.
- Otrzymują raporty o konkretnych wyświetleniach kampanii w TV opisane szczegółowymi profilami.
- Uzyskują transparentne rozliczenie kampanii TV oparte na realnych wyświetleniach, a nie rozliczenie oparte na estymacjach statystycznych z paneli telemetrycznych.
- Pozyskują dostęp do oferty w linearnej TV zapewniającej masową personalizację.
- Pozyskują nowe informacje o użytkowaniu linearnego i nie tylko kontentu TV umożliwiające tworzenie segmentów konsumenckich.
- Zwiększają znacznie lepiej sprofilowane zasięgi w masowych kampaniach w TV.
- Uzyskują dostęp do danych i systemu zakupowego, co pozwala kreować nowe strategie komunikacyjne dla klientów agencji (np. łączenie kampanii internetowych z linearną TV).
- Dodatkowo pojawia się szansa na tworzenie zaawansowanych modeli predykcji konsumpcji mediów masowych w wymiarze profili personalnych.
OPERATOR
- Przekazuje podstawowe dane o lokalizacji dekoderów na poziomie powiatu/województwa, co już pozwala na wprowadzenie lokalnie DAI.
- Przekazuje globalne dane o aktywności dekoderów na potrzeby budowania profilów behawioralnych (segmenty klientów zamiast śledzenia każdego dekodera z osobna, jak to się dzieje z urządzeniami korzystającymi z internetu).
- Ma szansę na pośredniczenie w dystrybucji reklam DAI oraz rozwój usług i technologii dla swoich klientów lokalnych.
- Dzięki powyższym działaniom operator może zwiększyć ARPU (średni dochód z użytkownika).
- Dodatkowo uzyskuje realną szansę pozyskania nowych przychodów w ramach opłat technicznych za dostęp do urządzeń końcowych oraz utrzymanie infrastruktury urządzeń na potrzeby DAI.
Formularz zgłoszeniowy
Zapytaj nas o szczegółową ofertę
Kontakt z GPW DAI
Skontaktuj się z nami
GPW DAI Spółka Akcyjna
ul. Książęca 4, 00-498 Warszawa, Polska
KRS 0000939595, NIP 5272981687, REGON 520722469